Livet - Döden 3-0


Ibland gör min lilla kompaktkamera faktiskt precis som jag vill.



Saker som helt enkelt äger:

- Att ligga under ett körsbärsträd och dricka ljummen folköl tillsammans med A.
- Att steka falukorv och göra stuvade makaroner som nattamat.
- Att spankulera i Stadsträdgården och klättra i träd och hitta fågelbon med små fågelbebisar som är helt omöjliga att få med på bild och gunga i lekparken så att alla kaffe latte-morsor stannar upp i sitt kaffe latte-drickande och blänger surt på en och äta mjukglass och försöka lära sig alla namn på alla träd i hela parken.
- Att få tag i en fin cykel med lagningsbar pakethållare och punktering på bakhjulet till det facila priset av noll kronor.
- Att klämma tio avsnitt av Arrested Development under en helg (Ja Anna, jag har lyckats få någon hooked! SCORE!).
- Att jag får jobba på Sommar-Orvar i sommar, vilket tryggar min försörjning i sommar (om än knappt).
- A. I största allmänhet. Förutsatt att man kan kalla A för en sak, det vill säga.

Tags: , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0