Livet - Döden 2-0

Fick tentaresultatet för omtentan idag:

"Hanna, du är kung över allt och alla i hela universum och vi knäböjer oss ödmjukast inför din ofantliga intelligens och ditt otroliga snille när vi härmed meddelar att du får betyget Väl Godkänd på delkursen Allmän rättslära och civilrätt, 7,5 ETSC."

(Stod det inte.

I själva verket klottrades det bara upp på svarta tavlan i början av dagens föreläsning, vilket föranledde en enorm okoncentration från min sida under resterande 86 minuter på grund av svårigheter att hålla min förtjusning i styr.)

Firade med en cola i halvtid. Livet äger.

Tags: , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Joanne

"..på grund av svårigheter att hålla min förtjusning i styr." - Hahahaha! Jag kan verkligen föreställa mig någon sitta och nästan förgäves försökande hålla sina sprattlande ben stilla och mungipor neutrala, till den grad att hon får tics!

2009-06-20 @ 12:30:00
URL: http://joannesboudoir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0