En utmaning

Jag snor lite från Lisa, i brist på vettigare saker att ta mig för:


Usch och fy.


Vilken låt tycker du verkligen inte om?
"Jag går och fiskar" - Gyllene Tider. Kräksdåligt.
Vad har du på dig just nu? Lila strumpbyxor, svartvitblommig body, ljusblå kjol, randig kofta.
Tar du ofta tupplurar? Försöker att låta bli, får lätt helt uppfuckad dygnsrytm.
Vem kramade du senast? Lisa och Rebecca.


Gudadrycken som på Genomfarten kostar ynka sju kronor.

Vad åt du till middag? Har inte ätit nån middag än idag och vet inte vad Karl ska bjuda på för kulinariska läckerheter, men igår blev det en nachotallrik på V-dala.
Vad köpte du senast? En Trocadero på Genomfarten.
Vad lyssnar du på just nu? Den relativa tystnaden på Rackarbergsgatan.
Vilket väder gillar du mest? Sommarsol eller åskväder.



Chicagos skyline

Vad finns på ditt nattduksbord? En enarmad buddha, ett pennställ med Audrey Hepburn på, mina stabilopennor, en klitorissexpraktika, ett utgånget pass, en bankdosa, två böcker och en rosa blombrosch.
Säg något till personen som utmanade dig: Inte för att hon direkt utmanade mig, men HEJ LIZZIE D BABY!
Favorit-resmål? Älskade Chicago. Men jag vet inte, jag är inte så berest tyvärr.
Nämn några saker du inte kan leva utan: Kärlek, luft, mat och vatten.


Dreggel.


Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
Svaret på livet, universum och allting. Eller åtminstone lite pengar.
Om du skulle bli förvandlad till en kändis av det andra könet, vem skulle du vilja bli? Johnny Depp! Fast det skulle mest bli att stå framför spegeln och förundras över mitt vackra anlete, så det kanske är tråkigt? Jag vet inte.
Vad är ditt favorit-te? Chai eller Kashmiri.
Vad skulle du vilja bli av med just nu: Tandvärk och tvivel.


What would McGyver do?

Om du kunde resa varsomhelst i världen inom en timme, var skulle du resa? London eller Barcelona.
Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med? McGyver, så att man vet att man kommer därifrån!
Vad ska du göra nu? Städa i ordning lite grann och sedan bege mig mot Karl för häng, middag och mys... Sweet!

Jag orkar inte tagga nån, men säg gärna till i kommentarerna ifall du gör den. Kan alltid vara kul att läsa andras svar :)

Tags: ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0