Korridorsliv blues

Ibland tror jag att jag hatar spanjoren i min korridor. I varje fall när han har halva världen på besök i köket och jag är mensig och har tandvärk och huvudvärk till följd av tandvärken och är allmänt låg på grund av andra saker.

Och han har alltid dörren till sitt jävla rum öppen. Och spelar gitarr eller musik 24/7. Och nu har han en kompis på besök som envisas med att lämna toalettdörren öppen så att jag får en hjärtattack varje gång jag öppnar min dörr eftersom den smäller rakt in i den öppna toalettdörren,

Det värsta är att han är sjukt trevlig, så det är inte ens okej att hata honom.

Förlåt, Gud.

Tags:

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh jag minns när jag bodde i korridor och min polack hade massa besökare och de satt i KÖKET 24/7 och jag typ inte vågade gå dit :P haha.. guuu va skönt det är att bo ensam när kommer du o hälsar på?

2009-03-23 @ 23:02:59
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Hanna

Lisa: Jag kommer så fort jag inte lever på svältgränsen!

2009-03-24 @ 18:44:22
URL: http://marmaladeskies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0