Wake... up... Donnie...

Gjorde en skum upptäckt när jag vek min nytvättade handduk:



Är det bara jag som ser Frank the Bunny från Donnie Darko här?

Jaja, om jag nu helt plötsligt bloggar en massa om time travels eller slutar blogga helt så vet ni vad det beror på.

Eller det gör ni kanske inte, jag har nog aldrig pratat med en person som har varit helt med på vad fan som hände i Donnie Darko egentligen.

Äh. Kolar jag vippen så får ni hålla utkik för Frank, helt enkelt.

Vi säger så.

Tags: , ,

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 07:00:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0