I thought the only lonely place was on the moon

Saker jag känner för att göra:

- våldgästa Lizzie Dee i Göteborg

Ja. Det var ungefär en lista på saker jag känner för att göra. Förutom att skrika rätt ut, vräka en pint Ben & Jerrys och hoppa ner för Eiffeltornet.

(Alltså. Jag våldgästar Lisa mycket hellre än jag gör något av det andra, det ska sägas. Men eftersom jag inte är dra åt helvete-rik så...)

Annars så städar jag och känner mig - trots att allt annat som är som det är och inte som det ska vara - rätt nöjd med att juridiken är över. För alltid, känner jag mig frestad att säga, men det vågar jag inte med tanke på att det fortfarande finns en risk att det blir rest.

Fredag i Hannaland. Underbart.

Tags: , , ,

Kommentarer
Postat av: Lisa

JA! Kom!

2009-06-06 @ 14:19:12
URL: http://pyttesyster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0