Sämst

Jag är rätt sämst på att blogga just nu. Förlåt.

Om det är till någon som helst tröst så är jag sjuk och trött och har mensvärk samt rännskita.

Dessutom måste jag snart genomgå den ultimata förnedringen och det definitiva berövandet av mitt människovärde. Jag måste sätta min fot på den mest avskyvärda platsen på denna jord. En plats där lyckliga och levnadsglada människor går in, bara för att tio minuter senare komma ut som en skugga av sitt forna jag, stirrandes håglöst på kvittot som bekräftar den fruktansvärda sanningen - Att man har blivit riktigt rejält jävla fuckad på sitt knappa studiemedel.

En plats som kallas för Folkes Livs, men som i själva verket inte är någonting anntt än en portal till helvetet.

Off I go, ha mig i ljust minne bevarad.

Tags: , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0