Telefonfobi



Att prata i telefon är en av de värsta saker jag vet. Det är en sak när jag har ett specifikt ärende - det kan jag klara av - men när man ska prata för pratandets skull så knyter det sig i magen på mig. Det spelar ingen roll hur trevlig personen i andra änden är och hur väl jag känner personen, jag blir i alla fall nervös och får ångest så fort det blir tyst.

Och tyst blir det, för alla vettiga saker som jag har att säga försvinner poff poff poff i tomma intet och så sitter jag där och kan inte för mitt liv komma på ett sätt att bryta tystnaden.

Jag gillar det inte alls.

Tags: , , ,

Kommentarer
Postat av: Lizzy D

Inte jag heller. Tur att vi inte ringer varandra ;D haha kunde bli jobbigt

2009-04-12 @ 21:17:46
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Hanna

Lizzy D: Precis! Skönt att nån förstår ;)

2009-04-12 @ 21:49:07
URL: http://marmaladeskies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0