Dagens ord: Förvirrad

Dagens ord är "förvirrad".

Beskrivning: Att inte riktigt veta hur någonting är eller ska vara, att vara snurrig och desorienterad.

Användning: "Nu blir jag lite förvirrad, menar du att vi ska ses idag eller imorgon?"

Antal träffar på Google: ca 802 000

Kommentar: Just nu vet jag varken ut eller in om just nånting, och jag önskar att det vore nåt så trivialt som vilken dag man ska träffa nån eller så, men det är stora bryderier som inte nödvändigtvis kommer att få några egentliga svar. Magont, magont.

Tags: ,

Kommentarer
Postat av: Lizzy D

Åh jag är precis där just nu med.. vet hur det kommer bli på tisdag när jag kommer tillbaka till Göteborg. Just nu känns det som jag bara undviker att tänka på allt som är svårt men sen kommer det explodera :(

2009-04-12 @ 22:49:30
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Hanna

Lizzy D: Ja, jag har en del att ta tag i när jag kommer tillbaka. Just nu skjuter jag det framför mig, men snart är det dags att ta tjuren vid hornen... och det vill jag att nån annan ska göra åt mig :(

2009-04-12 @ 23:24:13
URL: http://marmaladeskies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0