It's been a long, long, long time

Anna upplyste mig just om att jag är kass på att blogga. Förlåt, Anna. Och andra som eventuellt bryr sig.

Men det är segt just nu. Jag är trött. Jag försöker plugga och överleva, med varierad framgång.

Igår hämtade jag saker hos M. Det var sorgligt. Jag skulle kunna skriva många långa sorgliga inlägg om hur ont det gör och hur ledsen jag är, men det är tveksamt om det finns någon som helst nytta i det. Det var sorgligt, helt enkelt.

Jag tror att jag har fått pollenallergi. Jag har svårt att andas ibland och jag pendlar mellan att vara snorig och att vara täppt i näsan.

Juridiken är fortfarande inte rolig, men åtminstone inte självmordstråkig längre. Icke desto mindre kommer jag gråta av glädje när kursen är över.

Nu blir det tydligen käk, tjolahopp.

Kommentarer
Postat av: Mattias

maten var god iaf? :)

2009-05-16 @ 15:31:13
URL: http://omnipotence.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mattias: Som manna från himlen!

2009-05-18 @ 13:41:56
URL: http://marmaladeskies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0