Är det en vanlig dag? Är det en vanlig dag?

Nej, det är ingen vanlig dag! För det är Lisens födelsedag! Hurra! Hurra! Hurra!

Idag fyller världens bästa Lisa 22 år!

Tyvärr kan jag inte vara nere i Götet och fira henne, men astralt finns jag med henne och hoppas att det blir en riktigt fin dag. Puss på dig bejb!

Sen är det heller ingen vanlig dag här i Uppsala, för idag går Guitar Hero Championship av stapeln. Jag ska som bekant inte spela, men modiga Andrea ska så jag ska iväg strax som moraliskt stöd och pepp. Det blir roligt!

Har du ingenting annat för dig (det har du inte, sitta i soffan och sluka chips och glo på Talang 2009 räknas INTE) så tycker jag att du ska masa dig ner till Uppsala Konsert och Kongress ikväll och se finalen klockan 19. Be there or be square!

Här är en intervju med duktiga Emma som arrangerar!


Tags: , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ojoj, så fint! Här har jag varit så uppslukad av sällskap att jag missat att jag fått ett eget inlägg! TACK FINASTE!



Du får komma hit o dansa med mig snart darling, I miss you!

2009-05-03 @ 17:24:52
URL: http://pyttesyster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0