Hemma hos Hanna


Det här kommer aldrig nånsin att bli en inredningsblogg. Jag gillar pryttlar och kitsch och tycker att det är viktigt att det är fint och trivsamt hemma hos mig, men det skulle vara att överdriva att säga att jag har ett genuint inredningsintresse. Åtminstone ett som är så stort att jag faktiskt skulle kunna driva en meningsfull blogg om det. Däremot har jag ju som tidigare nämnts i bloggen genomgått en rätt stor omstrukturering - och om man vill säga så, ominredning av mitt lilla bo - och tänkte visa upp resultatet för världen. Alltså mest mamma och pappa. Håll till godo och välkommen in, typ.

       

(Klicka på bilderna för större versioner)


Tags :, , , ,

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du verkar ha det himla mysigt ju! Jag vill flytta så jag kan ha det mysigt igen. Åh!

2009-03-09 @ 20:39:36
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: E

Ser tokigt mysigt ut. Jag försöker mysa till det jag med men jag bor med Mr Bromskloss så det går inte så bra.

E

2009-03-10 @ 14:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0