Hanna är uttråkad



Lika som bär?


Jag kom att tänka på en gammal grej som cirkulerade på internet för kanske... tre-fyra år sedan? (Den verkar ha fått en nyrenässans i bloggvärlden, såg jag just) I alla fall skulle man googla sitt förnamn + är inom citationstecken ("hanna är") och sedan skriva ner de första träffarna som kom upp.

Så det gjorde jag. Fast jag ändrade reglerna och valde bara ut russinen ur kakan.

Så Google menar att...



"Hanna är en kopia av Suri Cruise"

Nu ser jag inte själv riktigt likheten här, men jag var här först och således originalet, inte kopian.

"Hanna är överlägset bäst!"
Jag är benägen att hålla med, egenkär som jag är.

"Hanna är framtidens ledare!"
Det är inte för intet som jag kallas för Über.

"Hanna är våran gud"
Diskuterade bara för några dagar sen vilken fin klang "Heliga Hanna" har.

"Hanna är tuffare än Ninja Turtle"

Garanterat.

"Hanna är på allas läppar"
Nåt kul ska man väl ha som singel??!

"Hanna är svår att ha på en arbetsplats eftersom hon skriker högt"
Ingenting jag borde nämna i CV:et kanske...

"Hanna är betuttad"
Det är nog sant i båda tänkbara tolkningarna, skulle jag säga.

"Hanna är hetare än nånsin!"
Mjä, men jag har lite grann av en snyggdag idag.

"Hanna är känd för många saker"
...men inte för sin förkärlek till städning, det är uppenbart som det ser ut här...


Tags: ,

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha den här måste jag göra sen ;P

2009-03-07 @ 18:05:09
URL: http://pyttesyster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0