Ensamseglaren X-rated


Jag garvade sönder läppen igår när jag såg det här på Aftonbladet. Dels givetvis åt att blaskan i ett desperaat försök att få folk att signa up för Plus genom att publicera en erotisk novell när hela nätet kryllar av erotiska noveller alldeles gratis för den som känner sig sugen, men mest åt det faktum att novellen heter "Ensamseglaren".

Ensamseglaren.

I tidernas begynnelse - i nådens år 2001 - hade Killinggänget som bekant en humorsajt som de kallade för Spermaharen. Där publicerade de lite smått och gott (en animerad Spermahare som dansade till Madonnas "Like a Virgin", för att nämna ett exempel).

Sen publicerade de "Ensamseglaren".

Det här, mina vänner, är varför jag inte kommer att kunna äta ordentligt på grund av en söndergarvad läpp. Det här är "Ensamseglaren":



Tro mig, jag har försökt - men det är fan få saker jag kan tänka mig som är mindre erotiskt än Jan Linettes sexuella eskapader under hans ensamsegling.Väldigt få.


Tags: , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0