Veckans bloggband

Jag är en rätt obstinat person. Jag gillar inte när människor överöser mig med band eller musiker som jag bara måste höra allt allt allt av på en gång. Däremot är jag en sucker för listor. Och för gamla tidens blandband. Och för att få höra en ny musiker lite i taget, suga på karamellen en stund och ta in. Sen kanske gräva djupare.

Så jag tänkte så här va, varför inte börja göra blandband online? Bloggband? Med YouTube och Spotify är det ju hur enkelt som helst. Och göra en fin liten etikett och låtlista till, som back in the good old days. Bara elektroniskt.

Så tänkte jag. Och så hoppades jag att kanske nån annan skulle vilja joina in och göra lite blandband. Vad säger ni? Är det nån som är på?

Tags: , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är gärna på! Det vore roligt. Fast jag har varken tid eller motivation just just nu. Men snart. Bara två jobb(iga) dagar kvar. Sen så (börjar skolan men vafan.. det skiter vi i.. ) kör vi!

2009-01-05 @ 21:53:42
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Ivona Tinkle

Ich haben sie pau!!!

2009-01-06 @ 01:33:20
URL: http://www.ingentingatt.se/wp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0