Lite

Jag önskar att jag hade något fint och smart att skriva en dag som denna när den första svarta presidenten i USA tillträder, men no no.

Jag tänker skriva att jag hatar att ha mensmage (det vill säga, inte kunna bajsa eller bajsa elefantungar och vara uppsvälld och gasig), att jag hatar att befinna mig i ett till viss del angenämnt och till viss del horribelt tillstånd av ovisshet och att jag mot bättre vetande ska bege mig iväg ner på Snerikes för dans med bäst-Andy.

Och att jag känner mig som ett totalt shit head men att min hjärna har checkat ut och dragit till Bahamas så att jag inte kan göra nåt åt saken. Fuck, vad less jag blir på mig själv ibland.

Tags: , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0