Heja Abbe, I say!

Personligen tycker jag att det skulle vara en stor skandal ifall inte Heja Abbe! vinner Stora Bloggpriset. En mer berörande och välskriven blogg får man leta väldigt länge efter i den svenska bloggvärlden, som i övrigt mest består av analfabetiska tonårstjejers betraktelser och fotografier av luncher och outfits (och inte för att det är något fel med det, jag kan inte direkt göra anspråk på att vara den djupaste bloggaren som finns, även om jag nu faktiskt kan stava och behärskar grundläggande grejer som typ meningsbyggnad och interpunktion).

 Jag kan faktiskt inte komma på en enda blogg till som spelar i samma division som Heja Abbe!

Om du inte har läst den så är det på tiden att göra det nu. Heja Abbe!

Tags: , ,

Kommentarer
Postat av: Ivona Tinkle

Hahaha det gick lite si och så med sovandet ser jag? :) Inte för att jag är så mycket bättre själv, för nu brinner det minsann i knutarna! Och i övrigt instämmer jag till fullo, en vinst till någon annan än Heja Abbe vore ett jävla skämt. Men jag håller också med Hr Schulman angående skötandet angående hela bloggpriset, nu kommer vinnaren bara vara den med flest läsare redan som det är, inte en särskilt rättvis eller smart lösning.

2009-01-05 @ 10:41:27
URL: http://www.ingentingatt.se/wp/
Postat av: Hanna

Ivona: Nu är jag inte helt insatt i hur det fungerar men jag utgår från att de som sitter med i panelen inte kan bli nominerade och det rensar ju bort några stycken i toppen... Kan de bli nominerade är ju hela tävlingen ett stort skämt i sig.



Men Heja Abbe måste vinna. Jag springer naken genom Uppsala med bloggadressen skriven över hela kroppen om det så skulle behövas!

2009-01-05 @ 10:47:56
URL: http://marmaladeskies.blogg.se/
Postat av: Abbes pappa

Hahaha, kan du inte göra det? Det skulle vara kul tycker jag.



Tusen tack för dina ord, de värmer otroligt mycket. Vi får se om jag blir nominerade först, men sedan ligger det mycket i det som Alex Schulman och din kompis Ivona Tinkle säger. Den som har flest läsare och ber dem rösta för flest röster.



Men som sagt. Tack.

2009-01-07 @ 21:21:25
URL: http://www.hejaabbe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0