Fler hårvårdsfunderingar

På min schampooflaska står det "100% styrka". Då undrar jag vad styrka är och hur den kan vara 100%-ig med tanke på att det står en massa andra ingredienser på i innehållsförteckningen. Och hur man förhindrar att styrkan slipper ur flaskan när man öppnar den.

Framför allt undrar jag vad de döda celler som mitt hår består av ska med styrkan till. Känns lite grann som att mata liken på bårhusen med havregrynsgröt med motiveringen att det gör dem starka.

Kan vara en idé om man nu vill bygga sig en zombiearmé, i och för sig.

Tags: , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah.. du kanske ska sluta med ditt shampoo, för det verkar göra dig knäpp! :*

2009-01-11 @ 13:25:17
URL: http://pyttesyster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0