Gnälla for the sake of gnälling, as we say where I come from

Nu ska jag gnälla lite:

- I natt drömde jag en sjukt obehaglig dröm
- Det är för många intriger hit och dit i mitt liv just nu
- Jag har slut på tandkräm
- Jag har slut på mat
- Jag har slut på pengar
- Jag har slut på saker att göra
- Mina fötter luktar död och förruttnelse
- Människor jag bryr mig om är ledsna
- Min bror svarar inte på MSN och vill tydligen inte ha utmärkelsen världens bästa storebror i utbyte mot att jag får låna en hunka av honom
- Jag vill repa men alla andra är så seriösa och pluggar
- Jag vill ha besked om en knepig grej
- Jag har halsbränna
- Jag är trött

Tags: ,

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gulligull. Jag skickar lite kramar o pussar o sånt man blir glad av.. hih.

2009-02-24 @ 17:08:20
URL: http://pyttesyster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0