Herregud i London (var är du, var är du nu?)


'
1. Jag är så himla utmattad och trött att jag knappt klarar av nånting just nu. Allt känns övermäktigt och överjävligt. Det är riktigt tungt.

2. Jag har lekt med tanken på att skapa en ny och hemlig blogg, men mitt nyårslöfte förbjuder mig och jag orkar inte parallellblogga. Jag får helt enkelt hålla mig i skinnet.

3. Jag ska tydligen basta om en timme. Det blir nog bra.

4. Egentligen egentligen så vill jag bara skriva att herregudilondonvadjagsaknardigjustnu till en person, men jag vågar inte. Det är så mycket jag inte vågar skriva eller säga. Det ligger där på tungan men så kommer tankarna i vägen och så bestämmer jag mig för att det är dumt att säga, dumt att skriva, dumt att äventyra. Så jag litar på att vederbörande (det är vad som sägs i alla fall) ändå inte läser min blogg och skriver det här för att få ur mig:

Herregud i London vad jag saknar dig just nu
Herregud i London vad jag saknar dig just nu
Herregud i London vad jag saknar dig just nu


5. Idag har jag ätit falafel. Det var gott. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska orka laga middag. Orken räcker liksom inte till mer än att laga ett mål mat om dagen.

6. Bilden har ingenting med inlägget att göra. Den är från i höstas när jag och brorsan roadtrippade upp till Umeå. Flogsta dreamin', eller nåt.

Tags: , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0