Turbulent torsdag

Idag känner jag mig lite grann som Blondinbella. Fullspäckat schema från morgon ikväll. Men jag gillar inte att skriva scheman, så jag illustrerar min dag i siffror istället:

Antal skickade SMS: 22.
Antal blodprov: 1.
Antal omtentor: 1.
Antal tentafrågor: 6.
Antal timmar tentan tog att göra: 2.
Antal I am the king of the fucking world-poäng för ovanstående tenta: Insert oändlighetstecken here.
Antal artiklar om mig (okej, och mitt band dårå): 1
Antal timmar sömn: 5.
Antal promenader: 2.
Antal frustrationspoäng för kvinna i expeditionen på institutionen över salsbokning: Insert oändlighetstecken here.
Antal matlagsmiddagar idag:
1.
Antal vintagemässor jag ska besöka i helgen: 1.
Antal fina människor på min bästlista: Rätt så många.
Antal ångestpoäng över att jobba på söndag:
Rätt så många.
Antal orsaker att jobba tolvtimmarspass på söndag:
1500 sköna.
Antal orsaker att längta till tolvslaget: 7820.

Viktigast av allt, antal belgiska chokladkakor med en kakaohalt på 70%: 1. Barabarabara min!

Tags: , , , ,

Kommentarer
Postat av: lisa

Vadå blooodprov?

2009-04-23 @ 18:35:25
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Hanna

Lisa: Jag har förnyat mitt p-pillerrecept, och då stack de mig i fingret. Fuckers!

2009-04-23 @ 23:16:28
URL: http://marmaladeskies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0