Världens bästa fredag

Igår var jag ju som bekant inte på något vidare värst humör. Idag har jag tillsammans med Lena inlett ett tankeexperiment.

Vi ska se om det går att tänka sig till världens bästa vecka. Om det går att göra en vanlig medioker vecka till världens bästa bara genom att bestämma sig för att det ska bli världens bästa vecka.

Idag är det med andra ord världens bästa fredag, därför att:

- solen skiner och det är varmt ute
- jag tror att jag har lyckats undvika att bränna mig
- jag har legat ute i Stadsträdgården halva dagen
- jag har ätit jordgubbar och melon och glass
- jag har haft tid att läsa
- jag har träffat Lena
- det händer säkert något roligt ikväll
- en av mina visdomständer är på väg upp och när den väl är uppe så har jag bara tre kvar! Yay!
- jag är ledig och kan göra precis vad jag vill när jag vill

Världens bästa fredag. Som sagt. Ja.

Tags: , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0