Regn

Det har återigen klagats på mitt bloggande och jag får väl erkänna att det har varit lite sisådär på sistone. Jag har haft mycket att tänka på och har dessutom rivit av två mycket regniga pass på SommarOrvar som servitris. Mycket spring och stundtals stor förvirring, men väldigt roligt! Jag får förvarna nästa gång jag jobbar så att jag får rikligt med dricks (vi har superbra käk, råkar jag veta, och en trevlig uteservering när det inte ösregnar!)

Nu blir det tre dagar ledigt innan jag kör sommarens första Fresenius-pass. Förmodligen så händer det väl inte ett jävla piss tills dess, så eventuellt får ni mer bloggande än ni kan hantera...

Tags: , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0