Våga vara ful!

Så fort man lägger upp bilder på Fejan så kommer klagomålen och uppmaningar om att ta bort bilder. De enda bilder som folk överhuvudtaget låter passera är onaturliga posiga bilder med noll procent personlighet. Det avtaggas hit och dit som om att en bild där man inte fått till spegelminen vore ett öde värre än döden.

Och jag kan förstå. De gånger då jag faktiskt har sett ut mer som ett ljusfenomen i form av en barbapappa har jag också velat att bilderna ska väck. Icke desto mindre har jag ett antal bilder på Fejan - som andra har lagt upp - som är allt annat än vackra. Jag ger er därför - tada - ett gäng mindre lyckade bilder under parollen Våga Vara Ful!


Jag får lite Skurt-vibbar av ögonen.



Pyjamasparty på min nittonårsdag. Roligt men onyktert.



Gör den obligatoriska Zoolanderminen.



Leker med Andrea och Cecilia efter att ha jobbat mitt fjärde tolvtimmarspass på lika många dagar.



På dansgolvet på Värmlands, hoppandes till någon bra låt. Det händer sannerligen inte särskilt ofta där, därav glädjeyran.



Innan tentamiddag i höstas, inte särskilt vacker. Nej.


Tags: , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Lisa

PUSS!

2009-05-03 @ 17:23:26
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: andrea

jag blir på något sätt väldigt glad att se att de flesta av de här bilderna har jag tagit. :D

2009-05-04 @ 14:53:31
Postat av: Hanna

Lisa: PUSS PÅREJ!



Andrea: Haha, du är min fulbildsfotograf nummer ett! Jag blir aldrig så fugly som när det är du som står bakom kameran :D

2009-05-04 @ 18:43:16
URL: http://marmaladeskies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0