Istället för ett riktigt inlägg:

10 FAVORITER
Dialekt: Har nog ingen.
Mat: Flygande Jakob, kanske?
Låt: Lite väl många för att nämnas här.
Film: Forrest Gump.
Tecknad figur: Eric Cartman.
Sport:
Fotboll är väl roligt att se på?
Komiker: Stephen Lynch.
Veckodag: Fredag.
Glassmak:
Bohemian Raspberry.
Soloartist: Paul Simon.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Hyfsat gott.
Tanke:
Hur ska jag orka ta mig ner till Norrlands innan föreläsningen och lämna in ansökan?
Kläder:
Tisha, strumpbyxor, kjol.
Bakgrund: Lägenhetsljud.
Känsla: Seg.
Tid: 12.28
Bästa sak: Rena kläder i garderoben.

8 FÖRSTA
Bästa vän:
Kristina.
Husdjur:
Keeper.
Utlandssemester: Mallorca.
Piercing: Öronen.
CD-skiva: Spice Girls.
Bil: En Opel som jag delade med M och med min storebror.
Ord: Mamma, skulle jag tro.

7 SENASTE
Telefonsamtal:
Mamma och pappa.
Mat: Kyckling och jordnötter med ris.
Dryck: Vatten.
Biltur: Kanske två veckor sen nu?
Tv-program: Minns inte, har ingen teve.
Spelad låt:
Fight in the Night - Doktor Kosmos.
Köpta klädesplagg: En blommig klänning.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Jag antar att jag sort of dejtar en kille som jag sort of kan kalla för en av mina bästa vänner. Sort of.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med i TV: Ja.
Varit med i tidningen:
Ja.

5 NEJ TACK

Skolämne: Matematik (och juridik!)
Mat: Bruna bönor med fläsk.
Musik:
Vad som helst som involverar Per Gessle.
Dryck: Baileys.
Djur:
Insekter.

4 SAKER

Du gör när du har tråkigt: Tar en promenad, läser bloggar, skickar konstiga mess, skriver.
Du gjorde igår kväll: Pratade, kramades, poppade popcorn, brände mig på ett olivoljestänk.
Du kan höra just nu:
Ljud från gatan utanför, tangentknatter, nån som flyttar på någonting tungt på övervåningen, min SMS-signal på mobilen.
Du inte kan leva utan:
Luft, mat, vatten och kärlek.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Ingen.
Du tycker om: Det är betydligt fler än tre personer.
Du inte gillar: Även det betydligt fler än tre personer.

2 VAL

Coca-Cola eller Fanta: Cola.
Hund eller katt: Hund.

1 ÖNSKAN

Att min skrivkramp ska DÖ!

Tags: , ,

Kommentarer
Postat av: Anna

är du medveten om att både 9, 8 och 7 är 7?

2009-06-06 @ 10:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0