En liten ros av marsipan



Det här sitter uppe på ett elskåp i närheten av där jag bor. För er som inte har blivit lika Tårtan-indoktrinerade av era fäder som jag har blivit så är det alltså Janos, Frasse och Hilding på väg till sitt nyanskaffade konditori. Helt klart en snabbkurs i katastroffysik....

Katastrof har det varit på lite andra håll senaste dagarna. Framför allt så bestämde sig min bebis för att lägga ner och krascha både Firefox och Explorer vid uppstart, vilket har känts en smula handikappande i förhållande till bloggandet. Att jag dessutom tvingats genomlida två föreläsningar i Förvaltningsjuridik gjorde dessvärre inte saker och ting bättre.

Dock har jag inte så mycket att berätta om mina eskapader sedan sist jag skrev. Enligt Ida och Annie lär jag dock ha sagt att jag gillar att umgås med tankar... Om nån förstår mig bättre än vad jag gör själv så förklara gärna vad jag egentligen menade!


Tags: , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0