Spice up my bloggliv

Det har ju varit lite si och så med bloggandet på sistone. Jag har inte haft ett så himla spexigt liv att skriva om, så jag har funderat på att hitta ett nytt grepp, ett nytt sätt att blogga på, så jag har knåpat ihop några tänkbara sätt att krydda till det hela, så att säga.

Saker som skulle spice up my life tillräckligt för att det här skulle bli en någorlunda läsvärd blogg:

Idé 1: Jag skaffar mig en bloggbebis.


Helst skulle jag behöva bli en så där fem, sex år yngre och flytta hem till mamma och pappa igen, ett 21-årigt preggo är troligtvis inte tillräckligt uppseendeväckande. Förutsatt att jag inte råkar bli gravid med åtminstone femlingar.

Nackdelar:
- Mitt kärleksintresse är inte så på det här med kiddos.
- Det är svårt att uppfostra fem kids i ett studentrum på 12 kvm med CSN som enda inkomst.
- Man får taxöron av att amma.


Idé 2: Jag gör en Kissie.

Jag skickar iväg samtliga hjärnceller på semester till närmaste solarie där de långsamt steks till döds medan jag låter mitt arsle ta över bloggen och producera ändlösa mängder med skit illa förklätt till text. Eventuella eftersläntrare bland hjärncellerna tar jag död på med väteperoxid och stora mängder alkohol.

Nackdelar:
- Värdigheten, hur fan ska jag få död på min värdighet?
- Min hudtyp är extremt känslig för sol och får lätt hudcancer, vilket i och för sig kanske räknas som en fördel om det leder till döden efter att jag har blivit kissiefierad.
- Samtliga mina familjemedlemmar och vänner kommer att dö av skam.

Idé 3: Jag döper om bloggen till "Free your Lady Marmalade" och börjar skriva om mitt sexliv.


Jag dokumenterar mitt vidlyftiga och extrema sexliv i knappt läsbar text (gärna rosa text mot lila bakgrund) och börjar lägga in otaliga flirt-smiliesar efter varje mening.

Nackdelar:
- Åter igen - Värdigheten, hur fan ska jag få död på min värdighet?
- Jag har inget vidlyftigt och extremt sexliv.
- Det blir jävligt snabbt jävligt old.


Tankar och idéer? Någon superbra idé jag har missat? Tell me!

Tags: , , ,

Kommentarer
Postat av: Joanne

Ang Kissie; - Touché!



Jag föreslår att du, om inte snilleblixtar slagit ner sedan publiceringen, kör en hämapa på "bloggkommentatorerna" eller vad de nu vill kalla sig. Din blogg går då alltså bara ut på en sak; att kommentera andras inlägg i din egen blogg samtidigt som du skriver på ett väldigt nedlåtande eller hånande sätt!



Brake a leg!

2009-06-17 @ 20:13:55
URL: http://joannesboudoir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0