Världens mest långsamma kollaps

Det är slut nu. Mår så okej som man kan må när ett fyra år långt förhållande är över, vi är vänner och det är no hard feelings överhuvudtaget, bara ingen tid och ork att köra huvudet rakt in i samma bergvägg ännu en gång. Just nu funkar vi inte ihop, hur det blir sen får framtiden utvisa. He löns int späckuleer i.

Bli inte oroliga ifall jag inte svarar i telefon eller så, det finns folk runt omkring mig och jag vet att jag kommer att överleva. Jag orkar bara inte prata just nu.

Jag hör av mig när jag känner att jag orkar.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh :( Gullefjun. Puss puss puss!

2009-01-27 @ 14:48:05
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Anonym

Sorry snutten.

Kram E

2009-01-27 @ 16:20:11
Postat av: Ida

Go Hanna!

2009-01-31 @ 18:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0