Have you ever experienced a period of grace?

Gud, jag har haft två riktiga kanondagar i rad nu! Allting bara går min väg och jag känner mig så där löjligt kär i världen, fastän den är isig och kall och mestadels grå. Idag lyckades jag fynda en klänning för 100 spänn som satt som gjutet (självförtroendeboost for the win) och sen blev det "tjejkväll" hos Lena som motreaktion till killarnas "grabbkväll" hos Karl. Fruktsallad och glass och trevligt sällskap är icke att underskatta. Och marängsvissen får vi ta en annan kväll, helt enkelt.

Har dessutom lyckats läsa ut boken jag har seminarium på nästa onsdag och känner mig ganska så säker på innehållet, vilket känns värt ett SCORE! Morgondagen känns också som en potentiellt grym dag, med förfest hos Karl och utgång på Velvet att vänta.

Vi är överens för en gångs skull, livet och jag. Och jag hoppas att det håller i sig en stund till.

Tags: , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0