EXTRA EXTRA! BLOGGCHOCK! HANNA BLOGGAR VIDARE!

Jag har bloggat en lång tid med varierat resultat nu. Jag har haft svårt att får någon slags kontinuitet och flyt i skrivandet. Bytt adress hit och dit, gett upp efter ett par månader och börjat om på nytt.

Nu har jag emellertid bestämt mig. Jag kommer INTE att byta adress igen under hela 2009. Jag kommer att hålla till här åtminstone till januari 2010. Och jag kommer att försöka att åtminstone skriva en gång om dagen i den mån som det är möjligt.

Det kommer kanske inte bli de smartaste inläggen alla gånger, eller de mest välskrivna. Kan hända att det blir riktiga skitinlägg till och med. Eller något så banalt som ett YouTube-klipp. En del dagar kanske jag spottar ur mig inlägg som värsta kulsprutan, andra dagar kanske det blir en mening och inte mer.

Ett försök att dokumentera mitt liv, med andra ord. Hur det går?

Ptja, den som nu orkar följa mig får se, I guess...

Tills vidare önskar jag allihopa ett gott nytt år och hoppas att nästa år ska bli riktigt bra!

Tags: , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0