Tankespya ftw

Jag har tänkt skriva någonting i flera dagar men det har inte riktigt blivit av. So much för mitt nyårslöfte, jag vet. Men de är liksom till för att brytas. Nåja, en update:

Markus Krunegård var svinbra och Rebecca ska gifta sig med honom, one way or another. Jag kände mig så där genomlycklig som man bara kan göra på konsert och hade jag dött där och då så hade det varit med ett stort leende på mina läppar. Jag är verkligen inte en religiös person, men om jag nu tvunget skulle behöva bekänna mig till någon sådan så skulle det vara musiken. Utan tvekan.

Igår fick jag bli heligt förbannad när det diskuterades privatisering på seminariet och mest av allt ville jag bara hoppa upp på bordet och skrika "Stoppa valfriheten!" och "Kapitalist! Nu ska du dö!"., men det gjorde jag inte. Dock är det här just precis varför jag hatar att diskutera politik. Arghh.

På fredag har jag min inflyttningsfest och jag har inte börjat fixa med nåt ännu. Rummet ser fortfarande ut som ett flyttkaos, jag har inte burit ner nån crap till förrådet ännu, och jag har därtill en massa socialpolitik att läsa. Bajs.

...och istället för att råda bot på mina problem genom att faktiskt GÖRA något av det jag borde göra, så ska jag strax iväg till en kompis och göra... absolut ingenting. Vilket är min paradgren, till skillnad från att ta tjuren vid hornen. Mjes mjes.

Tags: , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: E

Hörrudu. Du får messa mej igen så att jag får ditt nummer, annars kommer jag aldrig kunna ringa och bestämma tid och plats för boköverlämning. =)

2009-02-04 @ 12:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0