Saker som suger

Äh. Vem fan försöker jag lura? Det är otroligt få saker som suger i mitt liv för tillfället, och de är så små och löjliga att det inte går att göra en lista över i varje fall.

Ge mig bara försommar, en gräsplätt, lite favoritmänniskor, lite öl och en massa bra musik så är jag så nöjd så.

Jag listar lite bra grejer istället. Saker som duger:

- En person jag har oroat mig för ett tag verkar vara lite gladare.
- En person jag tycker väldigt mycket om tycker om mig tillbaka. Vilket alltid är trevligt att höra.
- Igår var jag på matlag hos Lisa och vi käkade ratatouille och så fick vit chokladmousse till efterätt, vilket var en matorgasm.
- Studiefrämjandet var helt fantastiska och nu har bandet fått en spark i röven och sjukt mycket inspiration.
- Jag har lite ont i kinderna för att jag har smilat så mycket de senaste dagarna.
- Jag ska ha fest ikväll och det kommer att bli så kul!

Förresten slog det mig, varför är alla som heter Lisa veggos? Eller i princip alla Lisor jag känner i alla fall. Två av dem vet jag dessutom är helt otroliga på det här med matlagning... Snygga är dem också, dem jävlarna.

Nu disk. Jeterolit.

Tags: , , , , ,

Kommentarer
Postat av: hannah

vad roligt med en till uppsalablogg =)

2009-02-06 @ 11:59:46
URL: http://hannahslife.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, alltså vi som heter Lisa, vi försöker jobba som en enad front så att säga :P

2009-02-06 @ 13:29:25
URL: http://pyttesyster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0