Att dejta

På onsdag ryker min oskuld. Min dejtningsoskuld.

Jag är fruktansvärt nervös. Förmodligen kommer jag att bete mig som jag vore på anställningsintervju. Skratta lite för högt och gällt åt hans skämt, få tunghäfta eller säga en massa konstiga saker om mig själv och snubbla över mina egna fötter.

Jag har funderat på att skicka ett undflyende SMS och skriva att jag tyvärr måste jobba/har fått svininfluensa/luftburen jättesmittsam klamydia.

Men jag antar att det är lika bra att den ryker. Nån gång ska ju vara den första. Och med tanke på hur jävla många grodor man ska kyssa i sitt liv innan man hittar en gyminstruktör från Ockelbo så är det väl bara att sätta igång...

Dessutom är han sån där biologtjafssnubbe, så han går nog inte på luftburen jättesmittsam klamydia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad spännande! Jag vill också dejta. Jag råkade hångla lite med en fin kille på sticky i torsdags. Han hade jag kunnat dejta. Men sen var han tvungen att gå :(

2009-08-17 @ 22:52:47
Postat av: HALEY

Tänk såhär: gör du bort dig så kommer han aldrig vilja se dig igen, alltså är det ingenting att skämmas för, ni kommer ju aldrig träffas igen!

... Det där var inte särskilt uppmuntrande, va?

Såhär då: Om du känner att det funkar så kommer du bli säkrare. Allting blir så mycket lättare när man känner sig trygg i sig själv och i dem runtomkring. Lycka till!

2009-08-17 @ 22:57:48
URL: http://flumguarantee.blogg.se/
Postat av: Hiltunen

Intressant idé de där med luftburen jättesmittsam klamydia, den kan rädda en många gånger. Kul blogg kommer kanske in igen någon gång!

2011-01-19 @ 12:19:32
URL: http://keruberna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0