Hämndfantasier


Farbror Barbro, radiokurator och här otroligt snyggt frilagd i typ Paint.
Dock inte av mig, min PS-skillz är lite mer avancerade, faktiskt. Lovar.


Det händer att man blir riktigt jävla asförbannad så där till och från. Ni vet så där så att blodet kokar och hjärtat slår dubbelslag och att man knappt kan andas. Mitt bästa sätt att lugna mig i såna situationer är att fantisera om den gruvliga hämnd jag ska utkräva (vilket jag naturligtvis aldrig gör... eller?), och nästan alltid fastnar min hjärna på att skicka avföring med posten.

Helt sick och förmodligen någonting som härstammar från NileCity där Farbror Barbro berättar om hur hon(?) har fått avföring i sin brevlåda och sedan konstaterar att "barn kan vara så elaka".

Ja, och ibland känner jag mig så sugen på att vara SÅ elak.

Tack gode Gud för förmågan att kontrollera mina impulser.

Tags: , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0