Börja peppa

Okej, nu är jag klar med tycka synd om sig själv-andet. Nu kommer en lista över bra grejer:

- Min hakfinne är nästan helt borta nu.
- Min korridorares inflyttningsfest har dragit vidare till Göteborgs nation för dansdansdans, bra för min sinnesro.
- Jag fick två tröjor av bäst-Mia igår.
- Det är april och snart är det sommar.
- Jag lever och en vacker dag kommer jag att tycka att det är rätt schysst.
- Det finns människor som bryr sig om hur jag mår.
- Imorgon ska jag gå en promenad och reda ut mina tankar.
- Jag har en halv kaka mörk choklad bredvid mig som bara är minminmin.
- JAG BOR I UPPSALA OCH DET ÄR DEN BÄSTA STAD JAG VET OCH JAG HAR UTSIKT ÖVER DOMKYRKAN OCH OBSERVATORIEPARKEN OCH SNART KOMMER TRÄDEN ATT BLI GRÖNA OCH VÄRLDEN FIN OCH BRA OCH ALLT ANNAT OCKSÅ!!!!!!!!!! UTROPSTECKEN FTW!!!!
- Det kommer att bli bra. Allt blir bra till slut.
- Jag har tak över huvudet, en säng att sova i, mat på bordet, tillgång till rent vatten i mitt hem och en massa annat därtill. Varje dag.
- I helgen ryktas det om att det ska bli kanonväder.
- Om inte alltför länge kan man äta små syrliga svenska jordgubbar och rabarber.
- Jag har ett spotifykonto som jag kan lyssna på massor av bra musik genom.
- Jag är frisk och kry.
- Efter den här terminen behöver jag aldrig mer läsa juridik. WOHOO!

En massa annat också, naturligtvis. Men jag orkar inte skriva mer just nu, jag är trött och ska sova.

- Jag får sova fram till nio imorgon bitti!

Tags: , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0